Zásahové jednotky

Zásahové jednotky

K tomu, aby mohla být zásahová hlídka PCO vyslána, je především zapotřebí, aby dotyčný objekt byl připojen na pult centrální ochrany. Jen tak je možné zajistit kvalitní ostrahu objektu a majetku.

Okamžitá reakce pultu centrální ochrany


Zásahová hlídka PCO je vyslána k danému objektu ihned poté, co operátoři pultu centralizované ochrany obdrží signál o narušení objektu.

Pracovníci zásahové jednotky jsou připraveni ihned řešit nenadálé situace a dále postupovat podle předem stanovených pravidel. Zpravidla vyrozumí klienta a učiní potřebné kroky k zajištění objektu, popř. kontaktuje Policii ČR nebo jiné záchranné složky.

PCO a zásahová hlídka v neustálém spojení


Posádka zásahové hlídky PCO díky automatickému systému vzdálené navigace může cestou k danému objektu přijímat aktuální požadavky na provedení zásahu.

Tyto požadavky vysílá posádce multimediální dohledové centrum prostřednictvím svých operátorů. Takto jsou schopni reagovat 24 hodin denně a v případě potřeby zasáhnout anebo působit je coby prevence.

Zásahová jednotka na místě

Při dojezdu na určené místo provede hlídka kontrolu:

  • pláště objektu
  • oken
  • dveří
  • oplocení
  • někdy i střešní krytiny.

V případě, že poplach nebyl planý a v hlídaném objektu se nachází nežádoucí osoba, zásahová hlídka znemožní pachateli únik a okamžitě informuje Policii ČR.

Zásahová hlídka zkontroluje každý objekt

Na pult centrální ochrany je v dnešní době napojeno mnoho rozličných objektů.

  • rekreační objekty
  • rodinné domy
  • firemní provozovny
  • komerční objekty
  • bankovní instituce
  • budovy státní správy
  • a mnohé další

Vyspělá a moderní technologie nám umožňuje díky bezdrátovému připojení napojit na pult centrální ochrany téměř každý objekt.